Neej Men Guud

Hej Natta hära!

Jag har vart i skolan och haft så ont i huvudet och sitter till och med nu med huvudvärk


Hatar det så ni vet!


men det som jag har gjort i skolan är......?

Städat [är städsjärna ] Tackar verkligen mina kompisar som hjälpde till....
Har haft Matte {Jätte tråkigt}
Bild jag det var roligt!
efter.......?

So: Blääh hatar So vårann lärare Lise!
hon är sträng mot oss
hatar henne P.s vi skriver om U.S.A!
så kommer våra kompisar med fulla Papper som vi har skrivit ut!
men vi knappt har skrivit ut dom.... Blähh sen tittar vi att det är Fakta om .....Kina.....?
och Lucia sånger! Blev jätte arg
sen kommer Lise och blir jätte arg på oss och säger att vi borde inta ta alla papper som kommer ut bara
ta dom som är vårra men som du vet ville Robin Smita och börja sägA ATT DET VAR VI SOM TOG ALLA PAPPER?
:O BLEV SÅ ARG.....



Måste gå Hejdå Mina Kärra Blogg läsare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0